Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΜΠΟΤΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

Μετά τη χθεσινή αποπομπή μου από την αντιδημαρχία Υγείας, Πρόνοιας, κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού οφείλω να σταθώ στην απομάκρυνσή μου από τα συγκεκριμένα καθήκοντα και να απαντήσω στα όσα μου προσάπτει ο δήμαρχος Φαρκαδόνας κ. Θανάσης Μεριβάκης.
Ίσως να μην χρειαζόταν να επικεντρωθώ στα όσα μου καταμαρτυρούνται, εισερχόμενη σε ένα φαύλο κύκλο μελλοντικών αλληλοαπαντήσεων. Πιστεύω όμως πως είναι υποχρέωσή μου να επιχειρηματολογήσω στα όσα μου προσάπτονται, ως ηθικό χρέος απέναντι στους εκατοντάδες πολίτες που με εμπιστεύτηκαν, τιμώντας με την ψήφο τους στις εκλογές του Μαΐου.
Για μια ακόμη φορά έχω υποχρέωση να ευχαριστήσω τους πολίτες που με στήριξαν, οδηγώντας στα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου Φαρκαδόνας για να υπερασπιστώ τα συμφέροντα, τιμώντας τον όρκο που έδωσα τον περασμένο Αύγουστο. Οφείλω παράλληλα να ευχαριστήσω το σύνολο των συναδέλφων μου, την δημοτική ομάδα της συμπολίτευσης που έχω την τιμή να αποτελώ μέρος της, όπως και το δήμαρχο Φαρκαδόνας που με τίμησε έστω και για πολύ μικρό χρονικό διάστημα, με τη θέση της συγκεκριμένης αντιδημαρχίας.
Στο δια ταύτα και αναφερόμενη στους 700 και πλέον συνδημότες μου που με τίμησαν με τη ψήφο τους και στο σύνολο των μελών του δημοτικού μας συμβουλίου και του συνόλου του Δήμου, οφείλω να ισχυριστώ ότι τα όσα περιγράφονται στην απόφαση ανάκλησης από τη θέση της αντιδημάρχου είναι απλά κακοήθειες και μυθεύματα.
Οφείλω να ομολογήσω πως η συνεργασία μου προ και μετά εκλογών με το δήμαρχο Φαρκαδόνας ήταν αρμονική στο σύνολο των θεμάτων που άπτονταν του αντικειμένου μου, αλλά και σε διάφορα προσωπικά, αλλά αυτοδιοικητικά ζητήματα. Πραγματικά δεν ενήργησα και δεν θα ενεργούσα αυτοβούλως και καθ’ υπέρβαση των αρμοδιοτήτων μου, προσβάλλοντας αρχικά το πρόσωπό μου, το δήμαρχο, τη δημοτική ομάδα και γενικότερα των ψηφοφόρων μου και του σύνολου των δημοτών της περιοχής μου. Δεν θα το έπραττα θέτοντας σε κίνδυνο το Δήμο Φαρκαδόνας, διαταράσσοντας την καλή συνοχή και συνεργασία της διοίκησης και του δημοτικού συμβουλίου.
Κατά την δίμηνη πορεία μου οφείλω να ομολογήσω πως ουδέποτε αρνήθηκα να λειτουργήσω σε συστοίχιση με τις επιλογές της διοίκησης. Στήριζα και θα στηρίζω όπου το θεωρώ αναγκαίο και συνάδει με την υπεράσπιση των συμφερόντων του Δήμου. Από την ανάληψη των καθηκόντων μου επισκεπτόμουν το δημαρχείο, όταν αυτό κρινόταν απαραίτητο ενώ καθημερινές ήταν οι επισκέψεις μου, συμβαδίζοντας πάντα με το εργασιακό μου πρόγραμμα, την ενασχόληση μου με την οικογένειά μου και τα κοινά. Έξαλλου ο δήμαρχος Φαρκαδόνας ήταν γνώστης του φόρτου εργασίας μου και των λοιπών υποχρεώσεων μου, αναθέτοντας ωστόσο τα καθήκοντα της συγκεκριμένης αντιδημαρχίας. Παρά τον φόρτο εργασίας και το βαρύ πρόγραμμα μου φρόντισα από τον περασμένο Σεπτέμβριο να επισκεφτώ το σύνολο των σχολείων της περιοχής για να καταγράψω τα προβλήματα και να τα μεταφέρω αρμοδίως, να συναντηθώ με φορείς, όπως με τη διοίκηση του Κέντρου Υγείας Φαρκαδόνας, ώστε να ενημερωθώ για τα προβλήματα και να γνωρίσω από κοντά τους εργαζόμενους μιας και υπό την ευθύνη μου ήταν και ο Τομέας της Υγείας, να συμμετέχω σε εκδηλώσεις μόνη πολλές φορές απουσία του δημάρχου κι άλλων συναδέλφων μου, θεωρώντας ότι έπρεπε να είμαι εκεί κοντά στους ανθρώπους με στήριξαν.
Θεωρώ μικρότητα παρά τις οποιες διαφορές απόψεων είχα κάποιες φορές να εκτοξεύσω βέλη εναντίον του δημάρχου και συναδέλφων μου. Τέτοιες πρακτικές δεν συνάδουν με την προσωπικότητά μου και του οικογενειακού περιβάλλοντος μου.
Αναφορικά με τη διοργάνωση του θεματικού πάρκου της Φαρκαδόνας με τίτλο Ζωντανη Φάτνη εξέφρασα την άποψή μου πάντα με το θάρρος της γνώμης και στηριζόμενη πάντα σε επιχειρήματα.
Η αλήθεια ίσως πονάει, αλλά σε ένα Δημοκρατικό χώρο όπως αυτό του δημοτικού συμβουλίου που θεωρείται ο τοπικός ναός της Δημοκρατίας οφείλεις να συμφωνείς και να διαφωνείς, να ακούς και να αναπτύσσεις διάλογο. Οι πρακτικές του «αποφασίζουμε και διατάσσουμε» που φαίνεται πως ακολουθεί ο δήμαρχος ανήκουν σε άλλες εποχές.
Οφείλω να σεβαστώ την όποια απόφαση και φυσικά δεν θα κρατήσω κακία σε κανένα πόσο μάλλον στο δήμαρχό μας. Κρίνω αναγκαίο όμως να εκφράσω ένα ερώτημα προς το δήμαρχο. Αν η απόφαση ήταν αποκλειστικά δική του ή αν κάποιοι άλλοι ζήτησαν «την κεφαλήν επί πίνακι» της Ελένης Στεργίου – Μπότη, απαρνούμενη τη γυναικεία φωνή;
Καταθέτω αυτό το ερώτημα μιας και δεν υπήρξε αποπομπή του συναδέλφου Βαγγέλη Ζαφείρη, ο οποίος κι εκείνος με τη σειρά του είπε ΟΧΙ στη διοργάνωση της Ζωντανής Φάντης για τους ίδιους λόγους και παρότι ζήτησε να απομακρυνθεί από την αντιδημαρχία Καθαριότητας δεν αντικαταστάθηκε από το δήμαρχο.
Ο δήμαρχος οφείλει να σκεφτεί ότι στην εκλογή του συνέβαλλαν οι απλοί στρατιώτες, στην συγκεκριμένη περίπτωση οι δημοτικοί σύμβουλοι που έδωσαν τον αγώνα τους και πραγματικά του έδωσαν το τιμόνι του Δήμου Φαρκαδόνας. Σ’ αυτό συνέβαλλα κι εγώ η ίδια με τους 750 περίπου σταυρούς που με ανέδειξαν πρώτη δημοτική σύμβουλο, προεδρεύοντας άψογα στην πρώτη ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, μεταφέροντας την φωνή της γυναίκας.
Αυτή η φωνή, η διαφορετική άποψη που είχα να καταθέσω ομολογώ σιώπησε ξαφνικά, δίχως πραγματικούς λογούς και αιτία.
Οι εκλογές ανήκουν στο παρελθόν. Ο κ. Μεριβάκης εκλέχτηκε δήμαρχος. Εγώ ωστόσο θα μείνω στην εξής φράση «ουδείς ασφαλέστερος εχθρός απ' τον ευεργετηθέντα αχάριστο».
Οφείλω για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω το δήμαρχο και να δεσμευτώ ότι θα είμαι μέλος της ομάδας του. Οφείλω παράλληλα να του συστήσω ψυχραιμία… γιατί θα έρθουν και χειρότερα, αν συνεχίσει να ακολουθεί τις ιδέες τακτικές και να ακούει τα λόγια λίγων κι όχι του συνόλου της ομάδας.
Ένας δήμαρχος οφείλει να είναι διαλλακτικός, συμφιλιωτικός κι όχι  αδιάλλακτος. Αυτό θα έπρεπε να γνωρίζει ο δήμαρχος, ως έμπειρος αυτοδιοικητικός.

Με τιμή

Η αποπεμφθείσα αντιδήμαρχος Φαρκαδόνας

Ελένη Στεργίου – Μπότη

     ΠΗΓΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons