Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Τα παιδιά λένε την αλήθεια…


Τα παιδιά λένε την αλήθεια…έκθεση της μαθήτριας Πέμπτης Δημοτικού στο Περιστέρι,
Δήμητρας Τγωρζακάκη (Εγγονή του Κρηνιώτη Θανάση Αργυρίου)     28/3/2013

Ελεύθερο θέμα:

''Δεν θέλω να φύγω από τη χώρα μου''

Χθες είδα με τη θεία μου σ' ένα βίντεο,ότι μία μαθήτρια γυμνασίου, έγραψε στο ελεύθερο θέμα που της είχε βάλει η καθηγήτριά της για την ''κρίση''.
Όταν η μαθήτρια σηκώθηκε και διάβασε την έκθεσή της, της έκανε παρατήρηση πως δεν πρέπει να ασχολείται με τέτοια πράγματα. 
Εγώ διαφωνώ με την παρατήρηση που της έκανε, γιατί εμείς τα παιδιά, είμαστε το μέλλον της Ελλάδας και κάθε χώρας.
Πώς να μην ασχολούμαστε, αφού η ίδια η οικονομική κρίση μας επηρεάζει;
Η θεία μου είναι έτοιμη σχεδόν ν' αποφοιτήσει και σίγουρα θ' αναγκαστεί να πάει στο εξωτερικό, λόγω ανεργίας.
Ακόμα και η μαμά μου, που δεν έχει πια δουλειά, επειδή το μαγαζί που δούλευε, έκλεισε.Και σκέφτεται να πάει στα ξαδέρφια μου, στην Ολλανδία. 
Γιατί να φύγω από τη χώρα μου και να χάσω τους φίλους και τις φίλες μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, για τα λάθη των μεγάλων;
Όταν ακούω μεγάλους να μιλάνε, το μόνο που λένε είναι για την οικονομική κρίση και πώς θα τα καταφέρουν.Και αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, ότι όλοι λένε πως μας κυβερνούν οι Γερμανοί!.
Πώς γίνεται αυτό, αφού ζούμε στην Ελλάδα;
Γιατί οι μεγάλοι αφήνουν τους Γερμανούς να μας κυβερνάνε;
ΓΙΑΤΊ ΓΚΡΙΝΙΆΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΝ ΤΊΠΟΤΑ;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΩ ΠΏΣ ΣΚΈΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΓΆΛΟΙ.
Μήπως, τελικά, εμείς τα παιδιά, θα πρέπει ν' αποφασίζουμε για τους μεγάλους και για εμάς τα ίδια;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons